L’ordinador permet parar-se a pensar sobre un tema a resoldre sense paralitzar la classe, respectarà el seu ritme d’aprenentatge, només ell s’adonarà del errors que pugui cometre, però no el ridiculitzarà sinó que segurament l’animarà a seguir oferint-li ajudes o rebrà algun missatge positiu quan resol correctament. Això té un efecte motivador important en els alumnes.
La correcció és molt més ràpida e immediata que quan fa en paper i llapis, li dona al mestre i aquest li torna corregit, per tant més eficaç.
En relació als alumnes amb problemes d’escriptura i de presentació, l’ordinador pot millorar molt el seu treball. Els permet corregir els errors ortogràfics i gramaticals i els resultats finals acaben sent bons com els de qualsevol altre estudiant.
La correcció és molt més ràpida e immediata que quan fa en paper i llapis, li dona al mestre i aquest li torna corregit, per tant més eficaç.
En relació als alumnes amb problemes d’escriptura i de presentació, l’ordinador pot millorar molt el seu treball. Els permet corregir els errors ortogràfics i gramaticals i els resultats finals acaben sent bons com els de qualsevol altre estudiant.
No hay comentarios:
Publicar un comentario